18 februari 2010

Snö och snuva

Maw, Sebastian har fått sin första snuva någonsin! Det bara rinner från nosen på honom och...eller ja, inte och- det är inte så mycket mer än så. Han var väldigt gnäll i förmiddags, men sedan har han spenderat resten av dagen med att charma min vän Mettes mamma när vi suttit och häckat mitt i Mettes flyttkaos (hon håller på att flytta sina saker från vår/hennes gamla lägenhet till England).
   Stackars Ricki håller på att slita med allt bråte vi hade på vinden. Känns enormt illa att inte kunna hjälpa till, men något måste ju ha koll på mr. Mini!

Nu har hela veckan varit fylld av bvc-besök (längd 67 cm, vikt ca 8 kg), sjukhusbesök ang min diabetes, barnkliniksbesök ang Sebastians allergi, IKEA-besök samt möbelskruvning, undanstuvande, hämtande och lämnande av saker. Nästa vecka skall vara lugn. Jag vill ju sy!


Lille herr premiärsnuvig


2 kommentarer:

  1. Stackars liten! Hur går det med sömnen? Kan han sova trots snuva? Leo har ju också haft ett par omgångar och då har det fungerat bra med näsfrida, näsdroppar och upphöjt huvudläge =)

    SvaraRadera
  2. Du, jag har världens konstigaste son! Igår rann näsan hela dagen, idag är hann pigg och glad och torr om nosen!???

    SvaraRadera